Σήμερα, Τετάρτη 22 Νοεμβρίου, μαζί με τους μαθητές/τριες της Στ΄τάξης του σχολείου μας στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας περιμένοντας με χαρά και αγάπη τις άγιες μέρες. Τα καλύτερα έπονται…
Σήμερα, Τετάρτη 22 Νοεμβρίου, μαζί με τους μαθητές/τριες της Στ΄τάξης του σχολείου μας στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας περιμένοντας με χαρά και αγάπη τις άγιες μέρες. Τα καλύτερα έπονται…
Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου του 2023 ήρθαμε στο Σχολείο μας για να τιμήσουμε τα παιδιά, τους φοιτητές που με τον αγώνα τους έφεραν τη Δημοκρατία στη χώρα μας. Έτσι λοιπόν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης με τον δάσκαλό τους κ. Δημήτρη Κατζώρα ετοίμασαν μια πολύ όμορφη, γιορτή , που μέσα από απαγγελίες, τραγούδια και προβολή ντοκιμαντέρ (animation) μας ταξίδεψαν στα γεγονότα εκείνης της περιόδου. Ξεδίπλωσαν όλα όσα συνέβησαν εκείνες τις τρεις μέρες του Νοέμβρη του ’73 στο Πολυτεχνείο με την σθεναρή αντίσταση των φοιτητών ενάντια στη Χούντα. Η μουσικός του σχολείου μας κ. Γαρυφαλλιά Τίγκα μας συγκίνησε με την δυναμική των τραγουδιών που επέλεξε. Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία, την ιστορία των αγώνων όλου του ελληνικού έθνους για ελευθερία, δημοκρατία, ειρήνη!!! Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης και του εκπαιδευτικούς που στήριξαν την προσπάθειά τους.
Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας των εργαστηρίων δεξιοτήτων «Φροντίζω το Περιβάλλον», οι μαθητές της Β΄ τάξης αφού έφεραν υλικά όπως σπιτάκια , δέντρα, αυτοκίνητα, playmobil , έσκαψαν σε μέρος της αυλής του σχολείου δημιουργώντας ένα ποτάμι που ξεκινά από το βουνό και χύνεται στη θάλασσα. Στη συνέχεια στην τράπεζα προσομοίωσης τροποποιούσαμε κάθε φορά τους παράγοντες εκείνους , ώστε να αντιληφθούν οι μαθητές τα αίτια και τις συνέπειες μιας πλημμύρας και κατά πόσο ευθύνεται ο ανθρώπινος παράγοντας. Κατά αυτόν τον τρόπο ενισχύεται η μύηση των μαθητών σε ερευνητικές διεργασίες η συμμετοχή τους σε ομαδοσυνεργατικές και βιωματικές δραστηριότητες, που ευνοούν την ανάπτυξη κριτικής σκέψης, δημιουργικής έκφρασης, καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων, συνεργασίας ανάμεσα στους μαθητές. Τέλος επιδιώκεται με αυτόν τον τρόπο η διασύνδεση και η ενσωμάτωση της νέας γνώσης με τις προϋπάρχουσες γνώσεις.